2009-03-11

FUUU!!!!
Nu jävlar är jag less... Hela historian med DataService som jag rappat om sedan tiders begynnelse... Gudars... Egentligen är det en enda sak jag fortfarande vill gnälla på vad gäller dem; och det är, att mina tangentbordsknappar ska lysa, och dom (DataService) beställde den till mig och skulle ringa inom en vecka. (Detta var i slutet på att dom behandlat mig som en hora som tar kort) Så jag kunde åka dit och reparera skiten. Nu har den jävla veckan varat i åtta månader. PISSFITTOR!!! Det värsta är, att i går så började min högra fläkt låta som fan, vilket man tänker är ett lättlöst fel... Vilket det kanske är! Har inte öppnat skiten ännu, men fläktjäveln har låtit så inni helvetes mycket att jag försökt få tyst på skiten. Genom att "Hit in it that special way..." på den, tills den håller käften som en vanlig civil svensk.



Ja ja ja
Såklart är det dumt att smiska sin Mac, men hursom, skit i allt jag faktiskt åsamkat mig själv! Det jobbiga, som jag vill gnälla på är att för några veckor sen...

PROLOG:
För några veckor sen, så upptäckte jag att jag fått EN (1) Död pixel. Detta är ångest för alla som haft en sexuell upplevelse med en Macintosh... Men så ligger det till.

KAPITEL 1:
Nu efter att jag varit dum nog att smiskat datorn till tystnad, upptäcker jag att två rader pixlar till vänster av skärmen, OCKSÅ har dött... Fy fan... FY FAN... Dom stör mig inte så mycket när jag ser på skärmen, men det handlar om att man älskar sin Mac... Fy fan...

EPILOG:
Detta är också, till råge på allt jävla skit, att jag fått min första repa på den på två och ett halvt år, OCH att jag av klantmisstag karatesparkade sönder mina (stulna) hörlurar!!! WTF!!! Inte räcker det med en ekonomi som till och med en ryss skulle skratta åt, utan att jag ska papphamra sönder mina jävla prylar! Min iPod har glapp, min andra iPod har en batteritid på 10 minuter pga att jag köpte den för min första jävla sommarjobbslön!!! Mobiljäveln har man lånat av Gustav, som envisas med att gå sönder på alla (o)möjliga sätt... Knappsatsen ramlade av, så det är som att spela lotto (håll drömjäveln vid liv) varje gång man ska skicka eller ångra ett SMS... Till råge på DET så skickar den även MMS till random as i telefonlistan... Amanda, som står högst upp i listan, som är Gustavs kontakt, har gnällt på att hon får bilder på Soffor och min syster. Ae helvete...

1 kommentarer:

Anonym sa...

ja, och idag är det fredagen den trettonde...

fy fan!

Du får kommma tillbaks till ön tillsammans med peter den Tjufemte så vi kan gå på Solberga-kollektivfesten tillsammans, det blir kul!

Jag skickar all min kärlek till dig!