2008-11-20

Kommentarer på bloggjäveln fungerar igen

Vindstill kall fredag
Jenny notifierade mig om att det inte gick att kommentera på bloggfan, typiskt! Jag är bäst på att fucka upp allt jag får möjlighet att pilla på. Hursom, nu har jag fixat det, så comment away!

Nu är det ny skit som gjort mig förbannad, kors och tvärs. Men det här inlägget tillägnas något annat! Jag har under ännu en sömnlös natt suttit och bråkat med diverse file-hosting hemsidor, som verkar vara skrivna av digitala fossiler. Jag håller för fullt på att skapa en Gnäll-Podcast, som kommer att innehålla smyginspelade konversationer, som så långt jag har lust inte kränker någon som den jag samtalar med rappar om. Låter det intressant? Jag vill försöka med det i alla fall. Ska lägga upp ett test så länge.

Något annat som också är uppåt väggarna idiotiskt
Jag och John har ansökt till Expedition Robinsson. Fullt seriöst. Med viss ironi. Får se hur det går med den jävla skiten.

Cirkusen på HGO
I detta skede kan inte ännu en hord av nazist-zombies stoppa allt trams och flams som på går i de högre kretsarna för GAMEHgo. I dag valsade vår kära Steven bachelder in i Motion Capture studion, där det spelades in för fulla rullen. Han gick runt och flinade och avslutade sin enmannashow med att fingra på datorn så att programmt hängde sig. Där fick Tommy, i den allt för uni-sex anpassade tajta mocap-klädseln och svettast bort ett kilo per minut, medan Robin fick kalkylera om hela skiten. Fenomenalt. Och den karln ska jag samtala om magister-examen med i morgon. Men jag tror ta mig fan inte att jag orkar gå till skolan över huvud taget.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså du, så ni tänker vara själva på en ö..... hmm, borde ja bli suspekt lr? :P

jorå, de går bara bra babe! ;)

Anonym sa...

Finally, grattis till problemlösandet ;) Är studenter så desperata efter solsemester att de söker till expedition robinsson nu? och steven, han är eh väldigt egen.

Herr-Gunnar sa...

@ Lisa: Sweet. Japp, våra föreståndare har ju runkat bort vårat första år! Bli suspekt nu, hmm, det är nog lite för sent...

@ Jenny: Thanks yao! Ja, och gratis mat någon vecka tills vi blir utsparkade på grund av etnisk diskriminering och mygel

Letters sa...

Vilken magisterexamen? Och hur gick det med Robinson expeditionsexperimentet?


Jag känner mig efter upprepade kommentarer på din blogg inpå denna helvetiskt långa natt, som om det inte vore för din intressanta blogg säkert hade varit helt dödfödd på roligheter, här nödgad att förtydliga att jag inte stöter på dig/vill ha sex med dig utan snarare finner dig och dina skriverier intressanta. Hoppas det blir väl mottaget.

Herr-Gunnar sa...

Mycket!